Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Užsienio konstrukcijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Internuoti?
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Kiras
2010 Spa 28 d., 14:56
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1389
eppanzer rašė ...

Apie realų greitį geriausiai būtų galima spręsti ne iš Vikipedios, o, pvz., iš anbukų, dewoitin'ų ir kitų karo aviacijos lėktuvų bandymų.

Visiškai tam pritariu.

Cituoju G.Ramoškos "Lietuvos aviaciją":
D.501L buvo metalinės konstrukcijos naikintuvai, monoplanai, varomi 690 AG skysčiu aušinamų variklių Hispano-Suiza H.S.76, galėjo pasiekti 360 km/h greitį ir 8 km aukštį.

ANBO-41 skridimo duomenys buvo įspūdingi. <...> Į 5 km aukštį pakildavo per 7,5 minutės - kaip naikintuvas. Didžiausias horizontalus greitis - 354 km/h 2 km aukštyje. Galėjo pasiekti 9 km aukštį ir 800km nuotolį.

Naikintuvai Gloster "Gladiator" Mk.I - metalinės konstrukcijos dvisparniai su oru aušinamais 840 AG varikliais Bristol "Mercury", <...> pasiekdavo 370 km/h greitį. Jų pkilimo į 4,5 km aukštį - 6 min, didžiausias pakilimo aukštis - 10 km, skridimo nuotolis 690 km.

Įdomiai apie šių lėktuvų greičių palyginimus (tik be skaitinių reikšmių) savo atsiminimų knygoje "Nuotykiai padangėje ir žemėje" rašė kapitonas Stasys Baipšys:
Gloster "Gladiatorius" gavome 1938 metais, ir jie buvo patys greičiausieji lėktuvai mūsų oro pajėgose. Pirmoji naikintuvų eskadrilė, metais anksčiau aprūpinta prancūzų gamybos "Devoitinais", tik sprindžiu teatsilikdavo. Bandymai rodė, kad tuo laiku trys lėktuvų tipai - ANBO-41, Dewoitine-501 ir Gloster "Gladiator" buvo mūsų aviacijos pažiba, ir varžėsi dėl pirmosios vietos, vieni kitiems ant kulnų lipdami. Šiaulių aviacijos įguloje daryti bandymai parodė, kad skridime arti žemės pirmuoju ėjo ANBO-41, jį sekė Gloster "Gladiatorius", trečiuoju buvo "Devoitinas"; 2000 metrų aukštyje pirmuoju ėjo Gloster "Gladiatorius", antruoju - ANBO-41 ir "Devoitinas" - trečiuoju. Bet tie greičių skirtumai buvo maži, beveik nereikšmingi.

Atkreipkite dėmesį, kad Gloster "Gladiatoriaus" greitis nurodytas tik 370 km/h, o internetiniuose tinklapiuose skelbiamas - virš 400 km/h.

Taigi išvada:
Dewoitine-501 maksimalus greitis buvo ne didesnis kaip 360 km/h.
Į viršų
Kiras
2010 Spa 28 d., 16:50
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1389
PZL-46 SUMo internavimo istorija tekstiniame formate.
Į viršų
Nerijus B.
2010 Lap 02 d., 07:48
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Nerijau, Jūs lapkričio mėn. datose rašote: "1939 m. lapkričio 14 d. Lietuvoje nusileido ir buvo internuotas lenkų lėktuvas Focke-Wulf Fw 44J "Stieglitz", ar šis lėktuvas tikrai lenkų, tubūt čia įsivėlė klaidelė, turėtų būti vokiečių.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2010 Lap 02 d., 08:32
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3957
Dėkui už pastabą, pataisyta. Jei pastebite klaidas - vadinasi skaitote, o tai reikštų jog dirbame ne veltui.
Į viršų
Nerijus B.
2010 Lap 02 d., 10:51
Užsiregistravęs dalyvis #141
Prisijungta: 2010 Bal 24 d., 10:50
Pranešimų: 276
Nerijau, na be abejo dirbate ne veltui.
Į viršų
lokys
2012 Lap 03 d., 20:23
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 284
Stai tokias istraukas atsiunte mano biciulis Egidijus.Ar tik cia ne apie HS-126?



Į viršų
JG52
2012 Lap 05 d., 09:42
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 501
"... po trijų mėnesių jie pabėgo į Vokietiją."
Kos tikslas juos taip ilgai laikyti?
Į viršų
eppanzer
2012 Lap 05 d., 12:05
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 490
Dveji skirtingi prisiminimai apie tą patį įvykį. Deja, policijos viršininko pasakojimas atrodo bus, sakykim, netikslus
Į viršų
Juozas
2012 Lap 06 d., 18:32
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 350
Policijos viršininkas - ne aviacijos specialistas.
Į viršų
auktis
2012 Lap 06 d., 22:08
Užsiregistravęs dalyvis #89
Prisijungta: 2009 Bir 28 d., 23:14
Pranešimų: 169
... ir gal bus nors kiek teisybės berods Dovydaičio literatūriniam aprašyme, kad atvykę sprecialistai rado vokiečius iš Hs-126 kartu su policijos viršininku karčemoj prie butelių...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook