Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Transatlantiniai skrydžiai :: S.Darius ir S.Girėnas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
V.Kensgaila ir "Lituanika"
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
JG52
2012 Vas 02 d., 09:44
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 519
Gaila... Matyt, teks laukti kitų metų, kai bus minimas S.Dariaus ir S.Girėno transatlantinio skrydžio jubiliejus. Gal ta proga kas nuvalys dulkes, aptvarkys, parengs repliką skrydžiui. Žmonėms parodyti, prisiminti. Arba, "šitas reikalas" jau galutinai užbaigtas ir skraidžiusios replikos likimas... toliau ilgai ir nuobodžiai stovėti angare.
Į viršų
Robitt
2012 Kov 09 d., 17:01
Robitt
Užsiregistravęs dalyvis #213
Prisijungta: 2011 Vas 12 d., 16:42
Pranešimų: 100
Na aš kartais pamąstau, o kaip tas lėktuvas, juk jis pastatytas normaliame stovyje į angarą. Ir jei butų reikalas vel jį pakelti į orą, tai manau yra įmanoma, aišku prieš tai reikėtų techniškai patikrinti, tepalus pakeisti, variklį peržiūrėti, ir manau, šis V. kensgailos lėktuvas dar kiltų į orą.
Į viršų
KĘSTUTIS A.
2012 Kov 09 d., 19:06
Užsiregistravęs dalyvis #25
Prisijungta: 2008 Lap 25 d., 00:56
Pranešimų: 136
Pirmiausia kad ''Lituanika'' kartais paskraidytu, turi būti suinteresuoti muziejininkai,o taip tikrai nėra.Esu tai patyręs savo kailiu,kai buvo ruošiamasi skristi užbaigti Dariaus ir Girėno skrydį,ir šiaip keleta darbelių esu padaręs muziejui,bet vietoj to kad bent pasakytu ačiū,gauni du lapus popieriaus prirašytus kaip negerai atlikai darbą.Įdomiausia kad muziejaus vadovams darbai atrodo atlikti gerai,ir jie tuo patenkinti,o vienam eksponatų saugotojui viskas blogai ir jis tau atsiunčia raštą, kaip vėliau sužinojau apie kurį iš vadovų niekas nežino, kaip ten viską blogai padarei.O kas liečia ''Lituaniką'',variklio resurso jai dar yra,bet kad skraidytu jai būtinai reikia pakeisti sparnų drobę,peržiūrėti nuėmus drobę liemenį,juk liemuo perdarytas iš Jak-12 lėktuvo liemens, kurio fermai buvo naudojami chromansiliniai vamzdžiai kurie reikalauja ypatingo dėmesio virinant autogenu,nes užsigrūdina ir juos reikia atleisti-atkaitinti specialioje krosnyje kurios kai buvo statoma esama ''Lituanika'' Lietuvoj nebuvo.O visą krosnies darbą atliko du suvirintojai stovėdami vienas prieš kitą skirtingose liemens pusėse ir kaitindami suvirintus mazgus per asbesto lapą ir leisdami jam iš lėto aušti.Tai kas dabar žino kaip atrodo tie virinti mazgai praėjus šitiek metų po pastatymo,gal yra atsiradusiu trūkimų ar korozijos židinių.Kad visą tai pamatyti kaip minėjau reikia nuimti liemens drobę,o to daryti tikrai niekas neleis, nes kaip minėjau užvilkus naują drobę tai jau bus ne '' autentiška'' Lituanika'',kaip tada pasakė eksponatų saugotojas.
Į viršų
Kiras
2012 Kov 09 d., 21:30
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1398
KĘSTUTIS A. rašė ...

Pirmiausia kad ''Lituanika'' kartais paskraidytu, turi būti suinteresuoti muziejininkai,o taip tikrai nėra.Esu tai patyręs savo kailiu,kai buvo ruošiamasi skristi užbaigti Dariaus ir Girėno skrydį,ir šiaip keleta darbelių esu padaręs muziejui,bet vietoj to kad bent pasakytu ačiū,gauni du lapus popieriaus prirašytus kaip negerai atlikai darbą.Įdomiausia kad muziejaus vadovams darbai atrodo atlikti gerai,ir jie tuo patenkinti,o vienam eksponatų saugotojui viskas blogai ir jis tau atsiunčia raštą, kaip vėliau sužinojau apie kurį iš vadovų niekas nežino, kaip ten viską blogai padarei.O kas liečia ''Lituaniką'',variklio resurso jai dar yra,bet kad skraidytu jai būtinai reikia pakeisti sparnų drobę,peržiūrėti nuėmus drobę liemenį,juk liemuo perdarytas iš Jak-12 lėktuvo liemens, kurio fermai buvo naudojami chromansiliniai vamzdžiai kurie reikalauja ypatingo dėmesio virinant autogenu,nes užsigrūdina ir juos reikia atleisti-atkaitinti specialioje krosnyje kurios kai buvo statoma esama ''Lituanika'' Lietuvoj nebuvo.O visą krosnies darbą atliko du suvirintojai stovėdami vienas prieš kitą skirtingose liemens pusėse ir kaitindami suvirintus mazgus per asbesto lapą ir leisdami jam iš lėto aušti.Tai kas dabar žino kaip atrodo tie virinti mazgai praėjus šitiek metų po pastatymo,gal yra atsiradusiu trūkimų ar korozijos židinių.Kad visą tai pamatyti kaip minėjau reikia nuimti liemens drobę,o to daryti tikrai niekas neleis, nes kaip minėjau užvilkus naują drobę tai jau bus ne '' autentiška'' Lituanika'',kaip tada pasakė eksponatų saugotojas.

Va, čia tikra informacija!
Kęstuti, gal daugiau autentiškomis žiniomis galėtum pasidalinti apie Lituanikos repliką?
Į viršų
KĘSTUTIS A.
2012 Kov 09 d., 22:07
Užsiregistravęs dalyvis #25
Prisijungta: 2008 Lap 25 d., 00:56
Pranešimų: 136
Kažko labai įdomaus kaip ir negaliu papasakoti.Tiesiog esu keleta kartų kalbėjas apie ''Lituanikos'' gaminimą su gerb.Vl.Kensgaila,pažįstu keleta žmonių kurie yra prisidėję prie gamybos,talkininkavo konstruktoriui kai buvo statomas filmas ''Skrydis per Atlantą".
Į viršų
lokys
2012 Kov 11 d., 17:40
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
Kestuti, neim giliai i sirdi ka sako LAM darbuotojai...tegu tavo darbai tave giria , o ne jie.Ne tu pirmas ir ne paskutinis nuskriaustas..., nemaciau dar ne vieno, kas jhiems itiktu...
Beje, ne tik Lituanica , bet ir kiti eksponatai pasmerkti sunykimui del nekompetetingu darbuotoju.Apie skraidyma is vis kalbos nera.Puikus pavyzdys AN24 , kuris pats atskrido i Aleksota, o dabar jau baigia i zeme sulyst .Cia tik vienas pvz is daugelio.Sarasa galima butu pratest su dingusiais eksponatais ir ju dalim ir t.t.
Kiek zinau, vyr fondu saugotojas per tvarkos dienas muziejuj neleidzia net dulkiu valyt nuo Lituanicos, jau nekalbant apie restauravima...Turbut jos likimas bus kaip ir an24 tik siek tiek veliau....
Į viršų
JG52
2012 Kov 11 d., 18:21
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 519
Chmmm, Kęstučio pateikta informacija verčia susimastyti... O koks dabartinės "Lituanicos" statusas, kam ji priklauso? Perduota LAM nuosavybėn? Jei taip - tada "liūdnos mišios"...
Į viršų
sky76v
2012 Kov 13 d., 18:28
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1306
Kensgailos „Lituanica“ muziejui priklauso nuo 1989 metų.

Dėl vyr .fondų saugotojo ir požiūrio į eksponatus – „netelefoninis pokalbis“. Neturiu įgaliojimų teikti čia oficialią nuomonę, bet daugiau sužinoti bei išsakyti pastabas, pasiūlymus ir klausimus galima atvykus į muziejų. Lankytojų nuomonė ir pasiūlymai, kaip geriau dirbti - visada įdomi.

---Papildyta---

Manau, ir aktyviausiems lankytojams būtų įdomu plačiau sužinoti, kas ir kaip vyksta muziejuje, ir kokios jo galimybės įgyvendinti vieną ar kitą pasiūlymą.

[ Redaguota 2012 Kov 13 d., 21:54 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
2012 Kov 13 d., 19:22
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 4086
O kuris yra vyr .fondų saugotojas ? G.Pangonis ?
Į viršų
lokys
2012 Kov 13 d., 20:23
Užsiregistravęs dalyvis #239
Prisijungta: 2011 Rgp 14 d., 21:44
Pranešimų: 287
taip, toliau pavarde kalba pati uz save
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook