Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Užsienio konstrukcijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Friedrichshafen G.IIIa
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
2009 Bal 17 d., 19:54
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3930
Žinome, kad pirmasis Friedrichshafen G.IIIa į Lietuvą pateko kartu su kitu iš bermontininkų atimtu grobiu. Jis buvo nepilnos komplektacijos. Antrasis milžinas atsirado Lietuvoje dar įdomesniu keliu - be leidimo skridęs per Lietuvą pašautas, vėliau konfiskuotas ir atitekęs Karo aviacijai. Ateity numatytos keli straipsniai ta tema, bet šiandien mane domina ne tai.

Žiūrint G.Ramoškos sudarytą sąrašą Lėktuvai, pagaminti Kaune į akis krenta vienas įrašas:
Eil.nr. 24. Fr G.IIIa Nr.23 Pirmo skridimo data: 1927.08.
Kažkaip nieko neteko girdėti apie 1927 m. pastatytą Friedrichshafeną, kokiam galui 1927m. statyti tokį lėktuvą? Koks jo likimas?


[ Redaguota 2009 Bal 17 d., 19:56 ]
Į viršų
egiz
2009 Bal 17 d., 20:00
egiz
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: 2008 Grd 08 d., 18:15
Pranešimų: 197
Sudužo,tarp skridusiu buvo ir Gustaitis...Gerai, kad viskas baigėsi laimingai...
Į viršų
egiz
2009 Bal 17 d., 20:08
egiz
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: 2008 Grd 08 d., 18:15
Pranešimų: 197
Nors ne ,atsiprašau, tai buvo 1923m. gegužės 13(!)...
Į viršų
egiz
2009 Bal 17 d., 20:11
egiz
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: 2008 Grd 08 d., 18:15
Pranešimų: 197
Gal GIIIa 1927m. panaudotas kaip taikinys?
Į viršų
sky76v
2009 Bal 17 d., 21:07
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1106
Bliumentalio atsakomasis smūgis Gustaičiui: „O mes net to-o-okį galim pastatyt.“

Albume „Lietuvos karinė aviacija“, 128 p. Nr.23 yra paminėtas.
Į viršų
sky76v
2009 Bal 17 d., 21:21
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1106
Nors, Fr.G.IIIa pirmas skridimas - 1927 m. rugpjūtį, o ANBO-II - lapkritį, bet gal ir ginčas, ar statyti jau įprastos technologijos užsieninius, ar modernius savus - galėjo turėt įtakos.
Galėjo būt statomas turint minty lakūnų praktiką su dideliais daugiamotoriais lėktuvais ir Karo aviacios reprezentaciją šventėse. Bet savaime suprantama, kad tuo metu jau buvo anachronizmas.
Į viršų
Pijus
2009 Bal 17 d., 22:16
Pijus

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 16:57
Pranešimų: 810
Teisingai sako p. Saulius. Buvo du Fr. G III ,vieną sudaužė Gustaitis 1923m. ,o kitas buvo pastatytas 27m. pagal Bliumentalio norus Per pirmąjį skridimą labai vibravo lėktuvo varikliai ir jis buvo grąžintas į dirbtuves. Vėliau trūkumai pašalinti ,bet Fr. nebeskraidė.

Vėliau mokiniai- lakūnai, kurie tingėdavo dirbti darbus (plaut lėktuvus ir pnš.) mėgodavo Friedrichshafen G.III viduje - vietos gi daug ,o kitiems mokiniams ,tai nelabai patikdavo...
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Bal 18 d., 08:40
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3930
Ačiū už atsakymus.
Dėl miegojimo: man teko skaityti, kad miegot pamokų metu mėgdavo Anelisės liemeny...
O egio originalumas neišmatuojamas... Pamanyk tu man - taikinys. Reiks pasižymėt. Metų gale surengsim originaliausio, juokingiausio, protingiausio ir kitokio -iausio atsakymo konkursą...
Į viršų
Pijus
2009 Bal 18 d., 09:20
Pijus

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: 2008 Lap 05 d., 16:57
Pranešimų: 810
Jau gali nerengt Didžiausiuose nusišnekėjimuose imsiu 1 vietą. Aišku, be konkurencijos.
Į viršų
rbt972
2010 Sau 12 d., 20:21
Svečias
Nuotrauka į temą :


Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook