Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Lietuvos Karo Aviacija 1919 - 40m. :: Užsienio konstrukcijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Gloster "Gladiator"
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
2009 Kov 25 d., 02:25
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3724
Šiandien surankiojau turimas fotografijas ir padariau Gladiatoriaus Fotoalbumą.
Taip pat siūlau paskaityti prieš daugiau nei pusmetį Pauliaus padarytą straipsnį iš 1989 metų Lietuvos Oreivis .

Neblogai būtų į komplektą kokybiškos projekcijos.
Domina ir visa kita informacija susijusi su šiuo lėktuvu.
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Kov 25 d., 09:41
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3724
Mūsiškiai Gladiatoriai ginkluoti buvo:
four 7.7mm Vickers Mk.VM machine guns (modified 0.303 inch guns)
Į viršų
mindozee.mig3
2009 Kov 25 d., 11:59
Užsiregistravęs dalyvis #58
Prisijungta: 2009 Vas 26 d., 23:56
Pranešimų: 468






Šaltinis: Lietuvos sparnai 1996 Nr.4

[ Redaguota 2009 Kov 28 d., 14:30 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Kov 25 d., 12:34
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3724
Ačiū Mindaugai.
Į viršų
mindozee.mig3
2009 Kov 25 d., 19:25
Užsiregistravęs dalyvis #58
Prisijungta: 2009 Vas 26 d., 23:56
Pranešimų: 468
Bibliotekoje sudėjau knygas apie šį lėktuvą.
Į viršų
eppanzer
2009 Kov 25 d., 20:49
Užsiregistravęs dalyvis #46
Prisijungta: 2009 Sau 05 d., 08:36
Pranešimų: 489
Ar tikrai mūsų Gladiatoriai buvo ginkluoti Vickers o ne Browning kulkosvaidžiais? Šaltinis?
Į viršų
Nerijus Korbutas
2009 Kov 25 d., 21:55
Administratorius

Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: 1970 Sau 01 d., 03:00
Pranešimų: 3724
eppanzer rašė ...

Ar tikrai mūsų Gladiatoriai buvo ginkluoti Vickers o ne Browning kulkosvaidžiais? Šaltinis?


Spėju, kad netikrai.

Svetainėje esantis straipsnis rašo, kad:
"Gladiatorius" Mk.I, kaip vėliau buvo pavadintas pirmas serijinis modelis. turėjo 4 BROWNING 7,7 mm kalibro kulkosvaidžius, du iš kurių buvo sumontuoti liemens priekinės dalies šonuose ir buvo sinchronizuoti šaudymui per propelerio sukimosi plokštumą, o du kiti - patalpinti specialiose aptakiose gondolose po apatiniu sparnu. Kiekvienas liemens kulkosvaidis turėjo 600 šovinių, o sparno - 400 šovinių juostas.


Mindaugo skanuose rašo tą patį.


Šitoje svetainėje:

Armament: First 71 aircraft, two 7.7 mm (0.303 in) Vickers machine guns in the fuselage, one 7.7 mm (0.303 in) Lewis machine gun under each lower wing; subsequent aircraft had four 7.7 mm (0.303 in) Browning machine guns in same locations. Fuselage guns had 600 rounds per gun and wing guns had 400 rounds per gun.


Mūsiškai atrodo nebuvo iš pirmojo 70-uko...

Nors šitoje ir šitoje svetainėse rašo štai ką:

Shortly after the Latvian Government placed its order for Gladiators, the Government of the neighbouring Baltic state of Lithuania also placed an order in May 1937, for 14 aircraft, which were specified to be armed with four 7.7mm Vickers Mk.VM machine guns (modified 0.303 inch guns).


Pripažįstu paskubėjau su išvadom, neįsigilinau, o patikėjau pirmu po ranka buvusiu šaltiniu.
Didelis dėkui už pastabą.



Į viršų
mindozee.mig3
2009 Kov 31 d., 13:24
Užsiregistravęs dalyvis #58
Prisijungta: 2009 Vas 26 d., 23:56
Pranešimų: 468
Gal kas gali pasakyti koks buvo mūsų Glosterių tikrasis dažymas? Vienur raš0, kad visas sidabrinis kas matyti ir nuotraukose, bet yra ir kitokiu. Su tamsiu (žaliu) posūkio vairu ar žaliais sparnais.
Į viršų
VYTAUTAS
2009 Kov 31 d., 13:36
Užsiregistravęs dalyvis #60
Prisijungta: 2009 Kov 01 d., 16:50
Pranešimų: 51
Va va del dazymo ir man idomu nes stovi modeliukas tai nezinau kai istikruju dazyt.
Į viršų
mindozee.mig3
2009 Kov 31 d., 14:14
Užsiregistravęs dalyvis #58
Prisijungta: 2009 Vas 26 d., 23:56
Pranešimų: 468
Kaip pavyzdį galime paimti Gladiatorių numeriu G - 704

Va čia uodega šviesi (sidabrine)



O čia jau tamsi (žalia)



Esu radęs dar tokį paveiksliuką



Tokį galimą spalvinimą patvirtina sekančios nuotraukos. Gaila tik, kad borto numerių nematyt




Gal pirma mūsų Gladiatoriai buvo sidabriniai o po to perdažyti?

[ Redaguota 2009 Kov 31 d., 14:17 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook