Diskusijos

Lietuvos Aviacijos Istorija 1919 - 1940 m. :: Diskusijos :: Užsienio aviacija :: Užsienio aviacija. Visi laikmečiai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Aviakatastrofa prie Jaroslavlio ("Lokomotiv" žūtis)
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Arius, Nerijus Korbutas, Pijus, Mindaugas, Kiras
Autorius Pranešimas
JG52
2011 Lap 11 d., 13:35
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 492
Lima rašė ...

gali būti kad sparnas neigiamu atakos kampu judėjo visą stabdymo kelią. .

Gal ir taip.
Bet juk dar yra visa sparno mechanizacija: priešsparniai, užsparniai. Atplyšimo greitis su tokiu svoriu turėjo būt apie 210 km/h, tuo tarpu ir pasiekęs 250 km/h jis dar dardėjo tiksliau - dar "arė" žemę.
Į viršų
Kiras
2011 Lap 11 d., 16:57
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #19
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:16
Pranešimų: 1254
JG52, nelabai pagaunu, kodėl tau neaišku. Lima viską teisingai nušvietė.

Gal tu nesupranti kam reikalingas aukštumos vairas?
Lėktuvas atplyšta tik tada kai sparnų keliamoji jėga viršija lėktuvo svorį. Sparnų keliamoji jėga išsivysto esant atitinkamam greičiui ir atitinkamam atakos kampui. Atakos kampas keičiamas aukštumos vairu (šturvalu - "į save", "nuo savęs").
Nagrinėjamu atveju atakos kampas buvo per mažas, todėl sparnuose pakankamos keliamosios jėgos nebuvo.
Jei lėktuvo nosis nuleista žemyn, važiuok nors 300 km/h greičiu, lėktuvas neatplyš. O lėktuvo nosis buvo nuleista dėl to, kad veikė ratų stabdymo momentas.
Į viršų
JG52
2011 Lap 11 d., 18:23
Užsiregistravęs dalyvis #156
Prisijungta: 2010 Rgp 19 d., 14:53
Pranešimų: 492
Kiras rašė ...

JG52, nelabai pagaunu, kodėl tau neaišku. Lima viską teisingai nušvietė.

Nagrinėjamu atveju atakos kampas buvo per mažas, todėl sparnuose pakankamos keliamosios jėgos nebuvo.
Jei lėktuvo nosis nuleista žemyn, važiuok nors 300 km/h greičiu, lėktuvas neatplyš. O lėktuvo nosis buvo nuleista dėl to, kad veikė ratų stabdymo momentas.



Dabar supratau, ačiū . Kol per ilgą kaklą daeina, tai....
Aukštumos vairo generuojama keliamoji jėga nesugebėjo kompensuoti stabdžių sukeltos kapotavimo jėgos? Kita vertus, lėktuvas, vis-gi atsiplėšė nuo žemės...

[ Redaguota 2011 Lap 11 d., 18:47 ]
Į viršų
sky76v
2011 Lap 11 d., 19:00
Užsiregistravęs dalyvis #49
Prisijungta: 2009 Sau 27 d., 14:48
Pranešimų: 1033
JG52 rašė ...

Kita vertus, lėktuvas, vis-gi atsiplėšė nuo žemės...


Kai perstatė stabilizatorių, ir, tikriausiai, besiblaškydami atleido stabdžius. Bet tai jau buvo pievoje už tako pabaigos...
Į viršų
Juozas
2011 Lap 11 d., 21:46
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: 2008 Lap 24 d., 19:29
Pranešimų: 339
Neperstatytas stabilizatorius neatsvėrė ne tik stabomų ratų ir variklių traukos sukurti momento, bet ir dėl išleistų užsparnių stipriai pasislinkusio atgal sparno aerodinaminio fokuso. Stabilizatoriaus perstatymas tam ir reikalingas. Esant galingai sparno mechanizacijai, aukštumos vairo jau nebeužtenka. Problemos susisumavo. Neperstatytas stabilizatorius ir užstabdyti ratai.

[ Redaguota 2011 Lap 11 d., 21:51 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System

Svetainės nuorodos













Sveiki,

Prisijungimo vardas:

Slaptažodis:




Prisiminti mane

[ ]

Facebook